ست کردن رنگ سرخابی

ست کردن رنگ سرخابی

همانطور که از نام سرخابی پیداست رنگی است بین آبی و سرخ که رنگ بسیار شاد و زنده ای است.یکی از رنگ های موردسلیقه خانم ها رنگ سرخابی است که امسال این رنگ بعنوان رنگ سال انتخاب شده و می توانید با رنگ های بسیاری آن را ست کنید در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال که سرخابی با چه رنگ هایی ست میشه پاسخ بدهیم. 

کرم و سرخابی

یکی از رنگ های موردعلاقه خانم ایرانی کرم است که برای فصل تابستان و بهار می توانید با رنگ سرخابی برای داشتن یک استایل نشاط بخش و شیک از آن استفاده کنید. 

مشکی و سرخابی

متداول ترین ترکیب رنگ با سرخابی را باید رنگ مشکی دانست که تقریبا با همه رنگ ها می توان آن را ست کرد و استایل بسیار جذابی برای شما به ارمغان می آورد. 

طوسی و سرخابی

رنگ طوسی به دلیل تضاد تناژ رنگی با رنگ سرخابی انتخاب خوبی برای شیک پوشان است که با یک شال تیره همچون سرخابی و سرمه ای استایل کژوال به دست خواهد آمد. 

سورمه ای و سرخابی

شاید در نگاه اول ترکیب رنگ سورمه ای با سرخابی کمی غیرمعمول به نظر برسد اما باید گفت این ست رنگی امروزه خیلی همه گیر شده و اگر کمی جسورتر باشید با داشتن یک شال و کیف روشن آن را زیباتر کنید. 

سفید و سرخابی

بهترین پیشنهاد (البته به نظر من) ترکیب رنگ سرخابی و سفید است. این دو رنگ در کنار هم چشم هر کسی را سمت شما خواهد کشاند. اگر به دنبال یک استایل اسپرت و جذاب دخترونه هستید ترکیب رنگ سرخابی و سفید را از دست ندهید. 

جین تیره و سرخابی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ کژوال و بسیارشیک هستید که در محیط بیرون در فصل تابستان بتوانید از آن استفاده کنید می توانید مانتو سرخابی خود را به همراه یک جین تیره بپوشید. 

سبز و سرخابی

از دیگر رنگ هایی ک میتوان با سرخابی ست کرد میتوان به رنگ سبز اشاره کرد. 

نظر خود را ارسال کنید

https://shikopickmantoo.com/